Існує кілька варіантів оплати при покупці товарів на нашому сайті:

  1. Післяплата - оплата при отриманні товару у відділенні «Нової пошти».

Зверніть увагу! При отриманні товару у відділенні «Нової пошти» на суму від 15 000 грн. оператор має право запросити у Вас копію паспорта. Для Вашої зручності ми можемо розбити суму замовлення на посилки менше ніж 15 000 грн. Ці деталі слід зазначити при оформленні замовлення.

  1. Передплата на розрахунковий рахунок.

Оплату можна здійснити:

- з розрахункового рахунку юридичної особи (надаємо вхідний ПДВ);

- з терміналів "Приватбанку", каси будь-якого банку, за допомогою "Приват24" або "Аваль банк онлайн", попередньо погодивши номер рахунку у менеджера Call-центру компанії.

     3. Оплата готівкою.

Доставка товарів по Україні здійснюється службою доставки "Нова пошта" до будь-якого відділення (крім АР Крим та тимчасово окупованих територій). Сучасна транспортна компанія "Нова Пошта" доставляє вантажі по всій країні за 1-3 дні. При відправленні вантажу післяплатою всі витрати на доставку оплачує одержувач.

Детальніше про вартість та умови доставки Ви можете дізнатися на сайті перевізника "Нова пошта": Представництва    Вартість доставки 

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Товар, замовлений в нашому інтернет-магазині, ви можете повернути (обміняти) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживачів», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну  (поверненню) згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. При отриманні товару Замовник повинен перевірити цілісність і наявність замовленого товару безпосередньо у відділенні Нової пошти чи у присутності працівника кур'єрської служби. У разі виявлення порушення або нестачі замовленого товару має бути оформлена претензія письмово. В іншому випадку у поверненні може бути відмовлено.

Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення.  Повернення здійснюється службою  Нової пошти.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Як замовити товар в нашому інтернет-магазині:

  1. Визначаєтеся з товаром та необхідною кількістю за допомогою сайта або, якщо потрібна консультація, зверніться до наших фахівців за телефонами,  або через форму спілкування на сайті.
  2. Після вибору товару Ви можете залишити замовлення різними способами:

зателефонувати нашим менеджерам за вказаними номерами телефонів та оформити заявку в усному режимі;

- через "Корзину" (додавши до неї обраний товар) у будь-який зручний для Вас час цілодобово. Менеджери Саll-центру зв'яжуться з Вами перед відправкою товару;

- заказати зворотній дзвінок на сайті;

- через форму замовлення на сайті,  приймаються цілодобово;

- написати на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Прийом замовлень для відправки того ж дня здійснюється до 15:00

График работы: 

 

Пн-Сб с 08:00 до 20:00

Воскресенье - 09:00 до 20:00

Прием заказов через сайт: круглосуточно и без выходных

Контактные телефоны:

+380 98 310 41 55

+380 50 821 27 90